A Simple Story





T-shirt - Carmim
Shorts - Espaço Fashion
Sneakers - Vans
Crown of flowers - Flor Dalu

Eu amo coroas de flores! Eu acho que elas são um acessório estiloso e ao mesmo tempo romântico. Acho que qualquer look simples e casual fica legal com a coroa de flores. No look de hoje, eu estou vestindo uma blusa rosa da Carmim, o meu shorts de cintura alta favorito, o meu tênis da Vans, e é claro, a minha linda coroa de flores azuis.

                                                                                                            ~

I love crowns of flowers! I think they are a stylish and romantic accessory at the same time. I think any look simple and casual gets cool with the crown of flowers. In today's look, I'm wearing a pink blouse of Carmim, my favorite high waisted shorts, my shoes from Vans, and of course, my beautiful crown with blue flowers.


You Might Also Like

0 comentários