Come as you are







T-shirt - Levi's
Denim Skirt - Damyller
Sneakers - Vans
Necklace - vintage

Eu gosto do calor, mas prefiro quando o clima fica mais frio, pois eu me sinto mais confortável para tentar looks diferentes. Nesse look de hoje, eu estou vestindo uma camiseta da Levi's, saia de cintura alta, meia calça preta e o meu tênis da Vans. Eu gosto deste look porque ele é bem despojado, confortável e é um look para dias mais ou menos frios.

                                                                                                          ~

I like the heat, but I prefer when the weather gets colder, because I feel more comfortable to try different looks. In today's look, I'm wearing a shirt from Levi's, high waist skirt, half black pants and my shoes from Vans. I like this look because it is very stripped down, is comfortable and is a look for more or less cold days.

You Might Also Like

2 comentários

  1. Awesome shots :) I think you should share your photos on www.voguedrobe.com, too :)

    ReplyDelete