Just Be







T-shirt - Damyller
Short sleeve jacket - vintage
Shorts - Espaço Fashion
Suspenders - vintage
Watch - vintage


No look de hoje eu estou usando uma camiseta que eu adoro porque ela tem uma estampa bem vintage. Também estou usando suspensórios pretos que ficaram bem legais no look. Além disso, estou usando o meu shorts jeans cintura alta, o meu casaco de manga curta preto que também tem um estilo bem vintage e o meu relógio preto que ficou legal no look também.

                                                                                                         ~

On the look of today I'm wearing a shirt that I love because she has a very vintage print. I am also wearing black suspenders that were pretty cool in look. Also, I'm wearing my denim shorts high waist, my black short sleeve jacket that also has a very vintage style and my black clock that stayed cool in the look too.

You Might Also Like

0 comentários