Moving On





Hair Scarf - vintage
Glasses - Chilli Beans
T-shirt - Renner
Shorts - Espaço Fashion


Esse vai ser o primeiro look que irei postar porque ele é um dos looks que eu mais gosto. Eu realmente gosto dele porque ele é um look bonito e bem elaborado. Estou usando um shorts jeans cintura alta que eu amo porque ele é um modelo bem despojado e tem um pouco de tradicional também. A camiseta do Mickey é outra peça que amo e ela ficou legal com o shorts. O óculos é um acessório bem legal porque ele da um ''up'' no look. A pulseira e o lenço no meu cabelo também caíram bem.

Para mais looks visite o meu lookbook.

                                                                                                         ~

This will be the first look I will post because he is one of the looks that I like. I really like it because it is a beautiful and well-designed look. I'm wearing a denim high waist shorts that I love because it is a very stripped down model and has a little too traditional. The shirt Mickey is another piece that I love and she was cool with shorts. The glasses is a cool accessory because he gives a 'up' on the look. The bracelet and the hair scarf also fell as well.

 For more looks visit my lookbook.

You Might Also Like

0 comentários