Daydreaming




Sweater - vintage
Skirt - Renner
Boots - Anne Raff

Finalmente o clima ficou mais frio, e eu pude usar uma roupa mais aconchegante. Quando fui tirar as fotos, tinha acabado de chover e estava saindo um sol um tanto opaco. Eu estou vestindo: uma blusa muito linda e neutra, uma saia preta e botas. Eu gostei desse look porque ele é um look simples e muito elegante.

                                                                                                                      ~

Finally the weather got colder, and I could use a more cozy clothes. When I was taking the pictures, had just rained and was leaving a sun somewhat opaque. I'm wearing: a very beautiful and neutral sweater, a black skirt and boots. I liked this look because it is a simple and very elegant look.

You Might Also Like

0 coment√°rios