Every Single Day





Beanie - vintage
Glasses - Chilli Beans
Crop Top - Espaço Fashion
Pants - Renner
Creepers - AliExpress

Post rápido hoje, pois essa semana eu estou muito ocupada. No look de hoje eu estou vestindo uma blusa cropped preta que eu adquiri a pouco tempo e já amo muito (é incrível como comecei a gostar tanto de blusas cropped), calça jeans, creepers pretos, óculos de sol e o meu gorro preto.

                                                                                                                    ~

Quick post today because this week I am very busy. On the look of today I'm wearing a black cropped top that I have a little time and already love very much (it's amazing how I started to like so much cropped sweaters), jeans, black creepers, sunglasses and my black beanie.

You Might Also Like

0 comentários