Nothing Else Matters




Crop Top - Renner
Plaid shirt - Renner
Shorts - Espaço Fashion
Glasses - Chilli Beans
Creepers - AliExpress

Eu estou tão feliz porque os meus Creepers finalmente chegaram. Vocês não sabem o quanto eu amo esse calçado. Eu gosto dos Creepers porque eles são uma combinação de conforto com estilo. Vamos ao look: eu estou vestindo uma blusa preta cropped muito fofa, uma camisa xadrez, shorts jeans cintura alta, meias pretas 5/8, o meu óculos de sol favorite e, é claro, os meus creepers.

                                                                                                                   ~

I'm so happy because my Creepers finally arrived. You do not know how much I love these shoes. I like the Creepers because they are a combination of comfort and style. Let's go to the look: I'm wearing a black blouse cropped very cute, a plaid shirt, denim shorts high waist, black socks 5/8, my favorite sunglasses and, of course, my creepers.

You Might Also Like

0 comentários