Warm Afternoons







Crop Top - Renner
Shorts - Espaço Fashion
Creepers - AliExpress
Lace shirt - vintage

Sinceramente, eu adorei esse look. É um look para dias quentes e confortáveis. Como eu já disse, eu estou mesmo apaixonada por blusas cropped. Esta que estou usando hoje não é uma cropped, porém eu meio que ''transformei'' ela, amarrando ela na frente. No look de hoje eu estou vestindo também um shorts jeans de cintura alta, creepers pretos, um cinto preto e um colar com um pingente de uma câmera fotográfica que eu amo muito.

                                                                                                                           ~

Honestly, I loved this look. It is a look for days warm and comfortable. As I said, I'm really in love with cropped tops. This I'm using today is not cropped, but I kind of ''transformed'' her, tying her in front. On the look of today I'm also wearing a high-waisted denim shorts, black creepers, a black belt and a necklace with a pendant of a camera that I love very much.

You Might Also Like

0 comentários