Dark Hearts






Blouse - Damyller
Pants - Renner
Creepers - AliExpress
Glasses - Chilli Beans

O look de hoje é um look meio gótico, mas nem tanto. É a primeira vez que eu crio um look apenas com roupas pretas. Como vocês podem ver, eu pintei as pontas do meu cabelo de rosa. Eu estava meio cansada do loiro, então decidi deixar o meu cabelo mais ''estiloso'' se assim pode se dizer. Bom, vamos ao look: eu estou vestindo uma blusa branca linda e cheia de corações pretos (o que, a propósito, originou o nome do look), calça preta, creepers pretos, óculos de sol e estou usando um batom preto, que, na minha opinião, ficou bem legal no look.

                                                                                                                 ~

The look of today is gothic middle look, but not so much. It is the first time I create an look with only black clothes. As you can see, I painted the ends of my hair of pink. I was kind of tired of the blonde, so I decided to leave my hair more 'stylish' if it can be said. Well, let's go for the look: I'm wearing a beautiful white blouse full of black hearts (which, by the way, gave the name of the look), black pants, black creepers, sunglasses and I'm using a black lipstick, which, in my opinion, stood pretty cool in the look.

You Might Also Like

1 comentários