Spring Flowers








Crop Top - Damyller
Long skirt - vintage
Sandal - Melissa

Olá pessoal, hoje eu vim compartilhar com vocês um look antigo, mas que eu gosto muito. O look foi feito na época que eu tinha cabelo vermelho, que foi em setembro deste ano. Nós estávamos na primavera, mas mesmo assim estava calor como se fosse um dia de verão. Eu estava vestindo: uma saia longa, camiseta cropped e óculos de sol. Eu gosto desse look porque ele é um típico look de verão e ao mesmo tempo é estiloso e confortável.

                                                                                                                    ~

Hello, today I have come to share with you an old look, but that I like a lot. The look was done by the time I had red hair, which was in September this year. We were in the spring, but was hot like a summer day. I was wearing: a long skirt, cropped shirt and sunglasses. I like this look because it is a typical summer look and at the same time is stylish and comfortable.

You Might Also Like

0 comentários