Summertime Sadness







Crop Top - Made by me
Shorts - Espaço Fashion
Glasses - Chilli Beans
Sneakers - All Star

Estou tão animada hoje! O final do ano esta chegando junto com as festas! Eu realmente gosto do Natal, o único problema do final do ano pra mim é o verão. Eu gosto mais do inverno, pois nessa estação eu me visto com mais elegância e me sinto mais confortável para tentar novos looks! No verão as roupas acabam sendo sempre as mesmas, na minha opinião. De qualquer forma, o look de hoje é para um dia de verão. Eu estou vestindo um top cropped, shorts jeans cintura alta, All Star vermelho e óculos de sol. Um típico look de verão, não é?

                                                                                                               ~

I'm so excited today! The end of the year is coming along with the holidays! I really like Christmas, the only problem of the end of the year for me is the summer. I like the winter because on this season I dress more elegantly and feel more comfortable to try new looks! In the summer the clothes always end up being the same, in my opinion. Anyway, today's look is for a summer day. I'm wearing a cropped top, denim shorts high waist, red All Star and sunglasses. A typical summer look, right?

You Might Also Like

1 comentários

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete