Try to let go







T-shirt - vintage
Shorts - Espaço Fashion
Beanie - vintage
Creepers - AliExpress

Como vocês podem ver, eu adoro usar creepers! Até mesmo nos dias quentes de verão, eu me vejo usando-os. No look de hoje eu estou usando, também, uma linda camiseta com a estampa de um gato, que eu achei, a propósito, fantástica! Também estou usando: shorts jeans cintura alta e um gorro.

                                                                                                                ~

As you can see, I love using creepers! Even on hot summer days, I find myself using them. On the look of today I'm using also a beautiful shirt with the picture of a cat, which I found, by the way, fantastic! I am also using: denim shorts high waist and a beanie.

You Might Also Like

0 comentários