Back to Black






 Hat - a similar here
Blouse - Cheroy
Shorts - Espaço Fashion
Creepers - AliExpress 

Finalmente um look com um chapéu! Eu sempre gostei de chapéus, mas nunca tive a oportunidade de fazer um look com um. Desta vez eu decidi usar o chapéu para complementar o look e deixar ele mais grunge. Usei, também, muitos acessórios e uma make mais escura. É incrível como uma simples maquiagem pode deixar um look tão completo. Eu estou vestindo também: uma linda blusa preta que adquiri a pouco tempo, shorts jeans cintura alta e o meu calçado favorito, o creeper.

                                                                                                                     ~

Finally a look with a hat! I always liked hats, but I never had the opportunity to do a look with a. This time I decided to use the hat to complement the look and make it more grunge. I used also many accessories and a make darker. It's amazing how a simple makeup can leave a look so complete. I'm also wearing: a beautiful black blouse that I have a short time ago, denim shorts high waist and my favorite shoes, creepers.

You Might Also Like

1 comentários