Casual Summer








T-shirt - Lez a Lez
Pants - Renner
Creepers - AliExpress
Necklace - Made by me

Mais um look bem casual. Como eu já disse, no verão eu costumo me vestir mais casualmente e mais confortavelmente. Na verdade, eu fiz esse look apenas para mostrar a minha mais nova cor de cabelo. Eu pintei ele de rosa e deixei as pontas loiras porque sou realmente obcecada por este tipo de cabelo (com as pontas mais claras). Ele parece meio roxo mas, acredite, ele é rosa. Eu admito que estava meio cansada da minha antiga cor, o loiro, porque eu achava ela muito ''tradicional''. Bom, espero que vocês tenham gostado, pois eu gostei muito! Espero que tenham gostado do look também, e é isso, até a próxima!

~

Another very casual look. As I said, in the summer I usually dress more casually and more comfortable. In fact, I made this look just to show my newest hair color. I painted it pink and let the blond tips because I'm really obsessed with this type of hair (with lighter tips). It seems kind of purple but believe me, it's pink. I admit I was kind of tired of my old color, blonde, because I thought she was very ''traditional''. Well, I hope you have enjoyed, because I really liked! I hope you enjoyed the look too, and that is, until next time!

You Might Also Like

0 comentários