Don't look back










T-shirt - Damyller
Pants - vintage
Glasses - Chilli Beans
Creepers - AliExpress

O look de hoje é bem casual, como vocês podem ver. Como aqui é verão, eu prefiro usar roupas mais confortáveis e casuais e, sinceramente, eu não vejo a hora de o inverno chegar. E eu quero dar um aviso a vocês, de agora em diante eu irei postar apenas um look por semana, por motivos pessoais. De qualquer forma, vamos ao look: eu estou vestindo uma linda camiseta com uma estampa bem vintage, calça jeans cigarrete, creepers, anéis, relógio, tattoo choker, colar e óculos de sol. Creio que vocês perceberam também que eu pintei de novo as pontas do meu cabelo de rosa.

~

The look of today is very casual, as you can see. As here is summer, I prefer to use more comfortable and casual clothes, and frankly I do not see the time to winter comes. And I want to give a notice to you, from now on I'll post just one look per week for personal reasons. Anyway, let's go for the look: I'm wearing a beautiful shirt with a vintage print, jeans cigarette, creepers, rings, tattoo choker, necklace and sunglasses. I think you also realized that I painted again the ends of my hair of pink.

You Might Also Like

0 comentários