In the Woods












Blouse - Damyller
Skirt - Damyller
Sneakers - All Star

Oi gente, no post de hoje eu vou falar sobre o look que eu usei em um passeio que fiz ao parque/zoo da minha cidade. Primeiro, eu queria dizer que as três últimas fotos foram tiradas por mim. No dia em que fui ao passeio, o clima estava muito abafado e o dia estava realmente quente, então eu tentei elaborar um look confortável e ao mesmo tempo estiloso. Creio que consegui de fato combinar conforto e estilo. Eu usei o meu All Star vermelho, saia preta de cintura alta, uma blusa branca super neutra e despojada, pulseiras, tattoo choker e óculos de sol.

                                                                                                                   ~

Hi guys, in today's post I'll talk about the look that I used on a stroll I did on the park/zoo in my city. First, I wanted to say that the last three photos were taken by me. The day I went to stroll , the weather was very stuffy and the day was really hot, so I tried to work out a comfortable look and at the same time stylish. I believe that i really get comfort and style. I used my red All Star, black high waist skirt, a white blouse super neutral and stripped, bracelets, tattoo choker and sunglasses.

You Might Also Like

0 comentários