Favs | Cropped Tops


Cropped Top 1 - Espaço Fashion

Cropped Top 2 - Made by me 

Cropped Top 3 - Renner

Cropped Top 4 - Renner

Cropped Top 5 - Renner 

Cropped Top 6 - Damyller 

Cropped Top 7 - Renner

Creio que vocês já sabem que eu gosto MUITO de cropped tops. Neste post eu selecionei sete (os meus favoritos) para mostar pra vocês. Eu realmente gosto dos cropped tops porque eles são uma peça de roupa ótima para usar com calças, saias, shorts de cintura alta e ao mesmo tempo são muito despojados e casuais, ótimos para usar em qualquer ocasião informal. O último cropped top, na verdade não é um. É uma blusa regata que eu usualmente transformo em um cropped top amarrando ela na lateral. O segundo era uma camiseta comum e antiga que eu transformei em um cropped top. É só isso, espero que tenham gostado!

~

I think you already know that I like A LOT cropped tops. In this post I selected seven (my favorites) to show for you. I really like the cropped tops because they are a great piece of clothing to wear with pants, skirts and shorts high-waisted. And at the same time are very stripped and casual, great to use in any informal occasion. The last cropped top actually is not one. It is a shirt I usually transform in a cropped top tying it on the side. The second was a common and old shirt that I transformed in a cropped top. That's all, I hope you enjoyed!

You Might Also Like

0 comentários