Grey Day









Tee - Renner
Skirt - Damyller
Shirt - vintage
Boots - Melissa
Sunglasses - Renner


O look de hoje é o tipo de look que eu mais gosto. É ótimo para ser usado em dias nem tão frios nem tão quentes. Eu gosto de combinar meias 7/8 com saias de cintura alta porque isso da um up no look e o deixa mais grunge. Como vocês podem ver, eu estou usando as minhas mais novas botas. Eu amei elas! Acho que elas ficam ótimas junto com uma saia ou um shorts para obter looks mais casuais e modernos. Finalmente, o outono esta chegando e eu não vejo a hora de usar roupas invernais de novo! Espero que tenham uma ótima semana e até mais!

~

The outfit of today is the kind of outfit that I like. It's great for use in days not so cold nor so hot. I like to combine socks 7/8 with high-waisted skirts because it's give an up on the look and leaves it more grunge. As you can see, I'm using my most new boots. I loved them! I think they look great with a skirt or shorts for more casual and modern looks. Finally, autumn is coming and I can not wait to wear winter clothes again! I hope you have a great week and see you!

You Might Also Like

0 comentários