Life is Strange







Sweater - Old
Denim Shirt - Renner
Boots - Melissa


Olá pessoal! O look de hoje é bem casual e confortável. Na verdade, esse é o tipo de roupa que estou usando nos últimos dias, já que aqui esta (finalmente) frio! Eu realmente amo essa bota. Ela é tão confortável e estilosa e eu amo usa-la junto com qualquer tipo de calça! É incrível como uma camisa jeans sempre fica legal com um suéter bordô, as cores realmente ficam ótimas juntas! Acredito que vocês perceberam que eu não coloquei muitas fotos, apenas algumas. Pois é, a minha câmera realmente não esta colaborando comigo :( Confesso que preciso de uma câmera nova, mas por enquanto vou continuar com esta. De qualquer forma, espero que tenham uma ótima semana!

~

Hello guys! The look of today is very casual and comfy. In fact, this is the kind of clothes I'm wearing in the last days, since here is (finally) cold! I really love this boots. It is so comfortable and stylish and I love to use it with any type of pants! It's amazing how one denim shirt is always cool with a burgundy sweater, the colors really look great together! I believe you have noticed that I did not put a lot of pictures, just a few. Well, my camera is not really helping me :( I confess that I need a new camera, but for now I will continue with this. Anyway, I hope you have a great week!

You Might Also Like

0 comentários