ON MY OWN WAY








Overalls - Renner
Top - vintage
Glasses - Renner/similar here
Shoes - Vans (here)

É realmente incrível como o clima aqui esta sempre mudando! Alguns dias atrás estava realmente frio e eu achei que ia conseguir, por fim, usar roupas de ''inverno''. Mas percebi que estava enganada, já que agora, aqui, esta efetivamente calor e abafado. Eu usava essas roupas a alguns dias atrás, quando quis uma combinação para um dia quente. Junto com o meu macacão, usei o meu mais novo tênis da Vans, o que deixou o look com um aspecto mais college e despojado. E sim, eu cortei mesmo o meu cabelo e digo a vocês que vou fazer um post só para falar sobre isso! O que vocês acharam do look? Deixem-me saber!

~

It's really incredible how the weather here is always changing! A few days ago it was really cold and I thought it was going to get, finally, use of 'winter' clothes. But I realized that I was wrong, as now, here, are effectively heat and stuffy. I wore these clothes a few days ago, when I wanted a combination for a hot day. Along with my overalls, I used my newest shoes from Vans, leaving the look more college and stripped. And yes guys, I really cut my hair and tell you that I will make a post just to talk about it! What did you think of the look? Let me know!

You Might Also Like

0 comentários