Denim & Lace











Lace Top - old/similar
Denim Jacket - vintage
Skirt - Damyller
Creepers - AliExpress
Watch and Glasses - Chilli Beans


Finalmente um look com essa jaqueta que eu já tenho faz muito tempo! Sério mesmo, eu tenho essa jaqueta desde os meus 13 anos e eu, dificilmente, uso ela. Eu não sei bem porque já que é uma jaqueta linda e bem vintage. De qualquer forma, confesso que adorei esse look! Agora que esta mais frio, eu estou usando muito meias-calças e meias 7/8, elas mantêm minhas pernas aquecidas e ainda garantem um look estiloso. Usei, dessa vez, uma blusa de renda que ''achei'' no meu guarda-roupa esses dias. Bom, pessoal, por hoje é isso e espero que tenham gostado!

~

Finally a look with this jacket I've got a long time! Seriously, I have this jacket since I was 13 and I hardly use it. I am not sure why as it is a beautiful and very vintage jacket. Anyway, I confess I loved this look! Now that is more colder, I am using very pantyhose and socks 7/8, they keep my legs warm and still ensure a stylish look. I used this time, a lace top that I 'found' in my closet these days. Well, guys, that's it for today and I hope you enjoyed!

You Might Also Like

0 comentários