Don't Tell Me How











Blazer - vintage/similar 
Blouse - Cheroy 
Shoes - Satinato 
Necklace - similar 


De vez em quando eu gosto de criar looks com blazers. Eu acho o blazer uma peça realmente clássica e que pode deixar um look casual com um ar mais formal e sofisticado. Eu gosto bastante de emparelhar roupas básicas com um blazer e um salto alto para deixar o look mais ''sério''. Desta vez, usei junto um maxi colar que adquiri a poucos dias em uma loja física. Gostei muito do ar boho que esse colar tem e pretendo emparelha-lo com vários tipos de roupas. Esse blazer foi, na verdade, um presente que ganhei da minha mãe. É um blazer exclusivo que ela mandou fazer a vários anos atrás, e agora ele é meu!
De qualquer forma, meu cabelo esta crescendo e a sua raiz virgem esta começando a aparecer e ele esta, definitivamente, com três cores haha! O que vocês acharam do look? Deixem seus comentários!

~

Occasionally I like to create looks with blazers. I think the blazer is a truly classic piece and you can leave a casual look with a more formal and sophisticated air. I really like to match basic clothing with a blazer and high heels to make the look more 'serious'. This time, I used with a maxi necklace that I purchased a few days in a physical store. I really enjoyed the boho vibe of this necklace and I plan to pair it with various types of clothing. This blazer was actually a gift I got from my mother. It is an exclusive blazer that she sent to do several years ago, and now it's mine!
Anyway, my hair is growing and his virgin root is starting to appear and he is definitely with three colors haha! What did you think of the look? Leave your comments!

You Might Also Like

0 comentários