Mixing Lipsticks



Uma coisa que eu adoro e estou sempre fazendo é misturar batons. É incrível como eu sempre consigo criar uma cor totalmente nova a partir de duas totalmente distintas! Sempre que quero uma cor de batom nova ou diferente das usuais eu faço testes com duas ou mais cores de batons para ver se acho alguma legal e hoje eu vou compartilhar algumas com vocês.

~

One thing that I love and I'm always doing is mixing lipsticks. It's amazing how I always can create an entirely new color starting from two totally different! Whenever I want a new lipstick color or different from the usual I do tests with two or more colors of lipsticks to see if I can find some cool and today I will share some with you.

Below some colors that I created




A proposta desse post é mostrar que você pode criar muitas cores de batons, você só precisa ser criativo! E vocês, misturam batons também? O que acharam do post? Espero que tenham gostado e por hoje é isso!

~

The purpose of this post is to show that you can create many colors of lipsticks, you just need to be creative! And you mix lipsticks too? What did you think of the post? I hope you enjoyed and that's it!

You Might Also Like

0 comentários