NECKLACES

Olá! Hoje eu vou falar sobre um acessório que eu gosto e uso bastante que é o colar! Admito que faz pouco tempo que comecei a gostar de cola...

Olá! Hoje eu vou falar sobre um acessório que eu gosto e uso bastante que é o colar! Admito que faz pouco tempo que comecei a gostar de colares e a usá-los, por esse motivo tenho poucos, porém pretendo adquirir muitos mais. Abaixo eu deixo algumas fotos dos meus colares favoritos (os que eu mais uso). Espero que gostem!

~

Hello! Today I will talk about an accessory that I like and use a lot which is the necklace! I admit that just recently I started to like necklaces and uses them, for that reason I have a few, but I intend to acquire many more. Below I leave some pictures of my favorite necklaces (the ones I use more). Hope you enjoy!





From left to right:

Necklace 1 - similar 
Necklace 2 - made by me / similar
Necklace 3 - vintage / similar
Necklace 4 - similar
Necklace 5 - similar

You Might Also Like

0 comentários