No More Apologies











Denim jacket - vintage
Cropped top - made by me
Pants - Renner
Shoes - All Star


Cropped tops são, realmente, o tipo de top que eu mais gosto! Gosto de emparelhar eles com calças, shorts e saias de cintura alta para deixar o look com um ar vintage e grunge. Emparelhei uma calça de cintura alta (que, a propósito, é bem confortável) junto com um crop top, tênis e uma jaqueta jeans vintage que era do meu pai. Admito que a jaqueta ficou um pouco grande para mim, mas mesmo assim gosto como ela deixa o look grunge e confortável. Normalmente eu uso acessórios de prata porém, dessa vez, usei acessórios dourados junto com o meu típico tattoo choker.
Aliás, esqueci de explicar porque fiquei um pouco ausente na semana passada. Bem, eu estava doente e precisa de um tempo pra me recompor. De qualquer forma, estou bem melhor agora e prometo que vou voltar a postar bastante! Espero que tenham uma boa semana!

~

Cropped tops are really the kind of top that I like! I like to pair them with pants, shorts and skirts high-waisted to leave the look with a vintage and grunge vibe. I matched a high waist pants (which, by the way, is quite comfortable) along with a crop top, sneakers and a vintage denim jacket that was from my dad. I admit that the jacket was a little big for me, but still taste as it leaves the look grunge and cozy. Normally I use silver accessories but this time, I used golden accessories along with my typical tattoo choker.
By the way, I forgot to explain why I was a little absent last week. Well, I was sick and needs some time to compose myself. Anyway, I'm much better now and I promise I will back to posting enough! I hope you have a great week!

You Might Also Like

0 comentários