Week Photos #3








Mais um post com as fotos que tirei nas últimas semanas. Eu sei, fazia bastante tempo que eu não postava as fotos da semana. Estive bem ocupada nas semanas anteriores, por esse motivo eu não tirei muitas fotos. Mas eu prometo que eu vou tentar tirar mais fotos pra postar aqui. Acredito que notaram que a primeira foto é do BMO (na verdade é do bonequinho que eu tenho haha) e sim, eu gosto de Hora de Aventura (quem não gosta?) porque, afinal, é um desenho fantástico!

~

One more post with the pictures I took in recent weeks. I know, makes quite long since I posted the week's photos. I've been very busy in the previous weeks, for this reason I did not take many photos. But I promise I'll try to take more pictures to post here. I think you saw that the first picture is of BMO (actually it is the puppet that I have haha) and yes, I like Adventure Time (who does not?) because, after all, is a fantastic cartoon!

You Might Also Like

0 comentários