Broken Dreams







Velvet blouse - vintage/similar here 
Skirt - Damyller 
Boots - Anne Raff 
Necklace - similar 

Eu adoro emparelhar peças delicadas para obter um look um pouco diferente do usual. Essa blusa de veludo vintage é realmente ótima para dias um pouco frios. Ela te mantem aquecida e ao mesmo tempo é uma peça tão delicada. Usei, junto com ela, uma saia de cintura alta e botas que eu normalmente não uso mas que, dessa vez, ficaram ótimas no look. Creio que vocês notaram que em algumas fotos o sol batia na minha cara. O dia em que tirei as fotos estava realmente agradável: o clima estava frio porém estava um pouco ensolarado e eu fiquei muito feliz com isso!
De qualquer forma, essa semana eu vou estar realmente ocupada então, provavelmente, não haverá mais posts :( 
Mesmo assim, eu gostaria de saber o que vocês acharam do look!

~

I love to pair delicate pieces to get a look a little different than usual. This vintage velvet blouse is really great for a little cold days. It keeps you warm and at the same time is a delicate piece. I used, along with it, a high waist skirt and boots that I normally don't use but this time, it looked great in the look. I believe you have noticed that in some photographs the sun was in my face. The day I took the pictures was really nice: the weather was cold but was a bit sunny and I was very happy about it!
Anyway, this week I'll be really busy then probably there will be no more posts :(
Still, I would like to know what you think about the look!

You Might Also Like

0 comentários