Cozy at Garden







Sweater - Renner (sold out!) similar here and here 
Shorts - old/similar here 

Às vezes, eu gosto de passar o dia no meu jardim, lendo, tirando fotos ou fazendo qualquer coisa. Eu simplesmente uso alguma roupa confortável e fico lá por algum tempo. Hoje eu resolvi compartilhar o look que eu usava a alguns dias atras no meu jardim. Eu estava usando uma das minhas típicas combinações, porém desta vez eu usava um suéter muito aconchegante. Já faz bastante tempo que eu tenho esse suéter e ele já esta esgotado, porém eu selecionei alguns semelhantes para vocês conferirem.
Apesar disso, eu queria pedir desculpas pela ausência na semana passada. Eu estive muito ocupada e, por esse motivo, eu não postei quase nada. Mas eu prometo que vou voltar a postar normalmente! Espero que tenham um bom dia!

~

Sometimes I like to spend the day in my garden, reading, taking photos or doing anything. I just use some comfortable clothes and stand there for a while. Today I decided to share the look that I wore a few days ago in my garden. I was wearing one of my typical combinations, but this time I wore a very cozy sweater. It's been a long time since I have this sweater and he already sold out, but I selected some similar to you check.
Anyway, I wanted to apologize for the absence last week. I've been so busy and, therefore, I have not posted almost nothing. But I promise I'll re-post usually! Hope you have a nice day!

You Might Also Like

0 comentários