It's Cold Outside







Sweater - old/similar
Shorts - old/similar
Long leather coat - vintage/similar
Shoes - Melissa


Aqui está realmente frio! Ainda é outono, porém a temperatura está muito baixa e, provavelmente, os próximos looks serão com roupas invernais. Confesso que estou muito feliz porque o inverno está quase chegando. E eu gosto muito do inverno e, principalmente, das roupas estilosas que normalmente são usadas nesta estação. Eu estava tão ansiosa para usar essa jaqueta de couro que estou usando no look de hoje! Eu adorei emparelhar ela com shorts, um suéter e meia calça (uma das minhas típicas combinações). Ficou ótimo porque ela completou o look e deixou ele mais elegante. 
De qualquer forma, eu estou realmente feliz pois dia 12 deste mês vai fazer 8 meses que o blog existe! Espero que tenham uma boa semana!

~

Here is really cold! It's still autumn but the temperature is too low and probably the next looks will be with winter clothes. I confess that I am very happy because winter is almost here. And I really like the winter and especially the stylish clothes that are normally used in this season. I was so anxious to use this leather jacket I'm wearing on the look of today! I loved to pair it with shorts, a sweater and pantyhose (one of my typical combinations). It was great because she completed the look and left it more elegant.
Anyway, I'm really happy because on the 12th of this month will make 8 months that the blog exists! I hope you have a good week!

You Might Also Like

1 comentários