No One Escapes











Blouse - old/similar
Shirt - vintage
Denim pants - old/similar
Beanie - vintage/similar
Creepers - AliExpress

Uma das minhas típicas combinações casuais. Porém, hoje estou usando a minha velha calça jeans que eu não usava a algum tempo. Para não deixar o look tão simples eu usei a minha camisa larga que deixou o look mais grunge. Os creepers são, de fato, os calçados mais confortáveis que eu tenho e eu sempre uso eles em looks casuais. Como vocês podem ver, o clima aqui voltou a esquentar. Sim, semana passada estava muito frio e agora eu poderia dizer que ele esta realmente agradável (nem muito frio, nem muito calor). Por hoje é isso e espero que tenham gostado!

~

One of my typical casual combinations. But today I'm wearing my old jeans that I did not wear some time ago. For don't let the look so simple I used my loose shirt that left  the look more grunge. The creepers are, in fact, the most comfortable shoes I have and I always use them in casual looks. As you can see, the weather returned warm here again. Yes, last week was very cold and now I could tell he is agreeable (not too cold or too warm). For today is this and I hope you enjoyed!

You Might Also Like

0 comentários