Where Is My Mind?








Tee - Ellus 
Shorts - old, purchased in Renner 
Creepers - AliExpress 

Por incrível que pareça, esse look me faz lembrar de quando eu era mais nova. Eu acho que comigo é sempre assim. Toda vez que eu resolvo usar uma peça de roupa que eu tenho há muitos anos eu me lembro como eu costumava usá-la. Esse shorts, por exemplo, eu já tenho há bastante tempo e quando eu era mais nova, eu vivia usando ele com tênis e camisetas. Então, eu acho que esse look é meio que um retorno ao passado haha. De qualquer forma, eu estou adorando usar shorts/saias com meias calças, já que no verão é impossível usá-las por que é muito calor.
Espero que tenham gostado e até mais!

~

Amazingly, this look makes me remember when I was younger. I think that with me is always so. Every time that I decide to use a outfit that I have for many years I remember how I used to use it. This shorts, for example, I have been around for a long time and when I was younger, I lived using it with sneakers and T-shirts. So I think this look is kind of throwback haha. Anyway, I'm loving to wear shorts/skirts with pantyhose, as in summer is impossible to use them because it is too hot.
I hope you liked and see you!

You Might Also Like

2 comentários

  1. And I love your blog! Your photos are very cool and original! <3

    ReplyDelete