Abstinence





 Tee - Cavalera 
Pants - M. Officer 
Creepers - AliExpress 


Finalmente voltei! Duas semanas sem postar, eu sei! A verdade é que a minha vida está uma loucura agora. Estou passando por muitas mudanças (o meu cabelo foi uma delas, mas eu acho que vocês já perceberam) e estou muito ocupada recentemente. Mas eu prometo que vou voltar a postar regularmente quando as coisas se acalmarem.
Independentemente, o look de hoje é só para atualizar mesmo. Ah, e mostrar o meu novo cabelo. Na verdade eu planejo mudar o meu cabelo há um bom tempo e agora, finalmente, consegui este loiro platinado! Sobre o look de hoje eu só tenho uma coisa a dizer: eu amo essa calça! Eu já tenho ela há algum tempo, e só agora decidi fazer um look com a mesma.
Mesmo assim, eu espero que vocês tenham gostado e que tenham um bom dia!

~

I finally returned! Two weeks without posting, I know! The truth is that my life is crazy now. I'm going through many changes (my hair was one of them, but I think you have noticed) and I am very busy recently. But I promise I'll back to posting regularly when things calm down.
Regardless, today's look is just to update it. Oh, and show my new hair. In fact I plan to change my hair for a long time and now finally got this platinum blonde! On today's look I just have one thing to say: I love these pants! I already have it for some time, and only now decided to make a look with it.
Still, I hope you have enjoyed and have a nice day!

You Might Also Like

2 comentários

  1. This is such a rad outfit Lu! I love love love your new hair. You always look awesome! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank youu sweetie! your comments always animate my day!

      Delete