In a Reverse Direction.








 T-shirt - Damyller 
Shorts - Espaço Fashion 
Cardigan - Reveal 
Shoes - Vans 


O clima está realmente louco aqui! A temperatura esta muito alta, e esta parecendo verão. O look de hoje é o tipo de roupa que estou usando ultimamente: shorts, camiseta, cardigã e tênis. A combinação perfeita para dias quentes e secos. Confesso que estou usando menos os meus creepers. Eu acho que os tênis estão sendo uma escolha confortável para mim agora.
E sim, eu sei, mudei meu cabelo de novo! Eu adoro cortes de cabelo curtos agora e, por esse motivo, optei pelo chanel com a nuca raspada para diminuir o volume. Na verdade, eu vou mudar ainda mais o meu cabelo, mas isso é surpresa. Espero que tenham uma boa semana!

~

The weather is really crazy here! The temperature is very high, and is looking like summer. Today's outfit is the kind of clothes I'm wearing lately: shorts, tee, cardigan and sneakers. The perfect combo for hot and dry days. I confess that I am using less my creepers. I think the sneakers are being a comfortable choice for me now.
And yes, I know, I changed my hair again! I love short haircuts now and, therefore, opted for a bob cut with a shaved nape to decrease the volume. In fact, I'll even change more my hair, but that's a surprise. I hope you have a good week!

You Might Also Like

2 comentários

  1. love your new cut! and I am so jealous of your shorts! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much!!!!! ♥♥♥

      Delete