Love Gun








T-shirt - vintage 
Jeans - Damyller 
Shoes - Chuck Taylor All Star 

Ultimamente tenho usado mais: calçados confortáveis e casuais, como esse que estou usando no look de hoje. Sempre que quero emparelhar esse tipo de calçado, eu acabo usando jeans e uma camiseta de banda ou uma sem estampa alguma. Mas eu acho legal usar calçados casuais, como o tênis, junto com blazers ou roupas formais para conseguir algo elegante, despojado e ao mesmo tempo confortável.
Bom, acredito que perceberam que semana passada não houve post algum. A minha ausência constante se dá por eu estar realmente ocupada aqui, e quase não ter tempo para tirar fotos e escrever posts. Mas, eu vou tentar me dedicar mais e postar mais aqui. Fiquem tranquilos haha! 
Espero que tenham gostado e que tenham uma boa semana!

~

Lately I've used more: comfortable and casual shoes, like these that I'm using in today's look. Whenever I want to pair this type of shoe, I end up wearing jeans and a band t-shirt or no picture at all. But I think it's cool to use casual shoes, such as sneakers, along with blazers or formal clothes to get something elegant, stripped and at the same time comfortable.
Well, I think you realized that last week there was no post. My constant absence occurs because I'm really busy here, and hardly have time to take pictures and write posts. But I'll try to dedicate myself more and post more here. Rest assured haha!
I hope you enjoy and have a good week!

You Might Also Like

4 comentários