Week Photos #6




Algumas fotos aleatórias que eu tirei há algum tempo. Na verdade, esse é o último post da série ''week photos''. Eu decidi isso alguns dias atrás. Agora, ao invés de postar fotos aleatórias que eu tiro, eu vou postar atualizações do Instagram ou fotos de looks que eu uso no dia-a-dia. Eu não sei ainda. Mas, com toda certeza, as ''fotos da semana'' serão diferentes!

~

Some random photos I took some time ago. In fact, this is the last post in the series 'week photos'. I decided this some days ago. Now, instead of posting random pictures I shot, I'll post Insta updates, or pictures of looks that I use on a day-to-day. I don't know yet. But, surely, the 'week photos' will be different!

You Might Also Like

2 comentários

  1. Lu these are such beautiful, incredible photos. I especially love the ones of the butterfly and the kitty! So awesome! <33

    ReplyDelete