Spring Closet

Já que a primavera está quase chegando, eu decidi ''despertar'' o meu lado romântico e separar algumas roupas e acessórios q...

Já que a primavera está quase chegando, eu decidi ''despertar'' o meu lado romântico e separar algumas roupas e acessórios que, eu acho, são a cara da próxima estação. Espero que seja útil pra você que esta a procura de algo romântico e floral, ou que sirva de inspiração!

~

Given that spring is almost here, I decided to ''awakening'' my romantic side and separate some clothes and accessories that, I think, are the face of the next season. I hope it will be useful to you that is looking for something romantic and floral, or to serve as inspiration!




You Might Also Like

2 comentários

  1. Beautiful collection!! I adore those dresses and chunky heels.. perfect looks for Spring. You have a great eye for style!

    ReplyDelete