As It Should Be



Denim jacket - Renner 
Pants - Renner 
Sneakers - Vans 


Apenas um post rápido de inicio de semana. Eu usava esse look ontem quando eu só queria vestir algo confortável e diferente. Tudo preto com jaqueta jeans e tênis Vans. Look mais confortável não existe, na minha opinião. Esse tênis navy sempre cai bem com uma jaqueta jeans com tons azulados e uma camiseta preta ou branca.
Não tenho muito o que dizer, já que, como eu disse, esse é apenas um post rápido. A verdade é que estou realmente ocupada ultimamente, mas estou sempre tirando um tempo pra preparar os posts aqui do blog, como prometido. Espero que tenham uma linda semana!

---

Just a quick post of week beginning. I used this outfit yesterday when I just wanted to wear something comfy and different. All black with denim jacket and sneakers Vans. Outfit more comfortable doesn't exist, in my opinion. This navy sneakers always goes down well with a denim jacket with blue tones and a black or white tee.
I don't have much to say, because, like I said, this is just a quick post. The truth is I'm really busy lately, but I'm always taking time to prepare the blog posts, as promised. I hope you have a lovely week!

You Might Also Like

4 comentários

  1. I love this look! And that denim jacket is amazing. All black with denim is always perfect! Glad you are taking the time to post even though you are so busy. I really enjoy your blog! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! This denim jacket is really amazing and so cool to pair! I'm so glad you enjoy my blog, you are awesome!

      Delete
  2. Adorei o look, super confortável mesmo... Aliás, tinha muito tempo que não via camisetas de uma alça só! Beijão

    Coisa da Lud

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigadaa <33 Essa blusa é bem antiga, adoro ela! Beijos!

      Delete