Big City Dreams






























Tee - vintage 
Jeans - old, from Damyller 
Shoes - Melissa 


Senti falta de looks assim! Realmente confortáveis e despojados. Já fazia um bom tempo que eu não usava essa sandália e, mesmo assim, ela continua sendo um dos meus calçados favoritos! Eu adoro usa-la em looks casuais para dar um destaque a mais! E esse jeans então, ficou ótimo com a ela!
Confesso que ultimamente estou procurando por algo confortável e eu acredito que esse jeans boyfriend foi o que melhor se encaixou. Sério, eu estou apaixonada por esse modelo solto e despojado. É só emparelhar com uma camiseta com uma estampa legal e um tênis ou creeper e pronto! Você consegue uma combinação casual e confortável para usar nesses dias quentes!

---

I missed outfits like this! Really comfortable and striped. It had been a long time since I didn't wear this sandal and even then, it remains one of my favorite shoes! I love to use it in casual looks to give a highlight! And this jeans looks great with it!
I confess that lately I'm looking for something comfortable and I believe that this boyfriend jeans that best fit. Seriously, I'm in love with this loose and stripped model. Just pair with a tee with a cool print and sneakers or creepers and you're ready! You get a casual and comfortable combination for use on those hot days!

You Might Also Like

2 comentários

  1. I love this look! And I want those sandals! :) Looks so good with your outfit. Great casual, comfy look but so chic at the same time. Perfect Lu! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awn, thank so much sweetie! I'm so glad you liked the look! <33

      Delete