Blog Anniversary | 1 Year




Eu não sei muito bem o que falar. Eu realmente não consigo acreditar que já faz 1 ano que eu criei o blog! Eu me sinto muito feliz e realizada, pois eu não acreditava que o blog iria durar tanto tempo. Confesso que já pensei em desistir. Mas agora eu vejo que eu fiz a coisa certo quando escolhi continuar com o blog, apesar das dificuldades. A única coisa que posso dizer é um grande OBRIGADA. Obrigada a todos vocês que visitam o blog sempre (mesmo quando não há nenhum post novo). Vocês são a minha motivação diariamente!
Eu fiz um pequeno vídeo para ''comemorar'' esta data tão especial que é o dia 12 de outubro! É um vídeo curto e não muito bem elaborado, mas foi feito com muito carinho e eu espero que vocês gostem! Muito obrigada!
A propósito, eu vou voltar as postar regularmente agora! Eu decidi voltar de vez, e muitas novidades estão por vir!

---

I really don't know what to say. I really can not believe it's been one year that I created the blog! I feel very happy and fulfilled, because I didn't believe that the blog would last so long. I confess that I've thought about quitting. But now I see that I did the right thing when I chose to continue with the blog, despite the difficulties. The only thing I can say is a big THANK YOU. Thanks to all of you who visit the blog always (even when there is no new post). You are my motivation every day!
I made a short video to 'celebrate' this day so special that is the 12th of October! It is a short and not very well prepared video, but it was done with great affection and I hope you enjoy it! Thank you so much!
By the way, I'll get back to posting regularly now! I decided to return, and many new features are coming!

You Might Also Like

2 comentários

  1. Lu you are so talented and beautiful! I adored this video. Thank you so much for making it.. it shows that you really care about your readers! <33 And you used "Brooklyn Baby" as your music. That makes you even cooler.. which I didn't know was possible! :) Loooove!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so much my dear! I'm really glad you liked the video! Your comments always making my day! <3333

      Delete