Gloomy Day








Cropped - Renner 
Boots - Melissa 


Um look com uma vibe de Halloween, eu diria. Na verdade eu adoro quando o Halloween chega porque aqui, na minha casa, sempre temos uma festa que comemora esta data e isso é demais! Talvez eu poste algumas fotos da festa no meu Instagram (me siga se não quiser perder). Mas enfim, o look de hoje é bem básico: calça preta, cropped preta e botas pesadas. O tipo de roupa que uso quando quero algo mais dark e simples ao mesmo tempo.
De qualquer forma, espero que tenham gostado e Feliz Halloween!!

---

A look with a Halloween vibe, I would say. In fact I love when the Halloween comes because here, in my house, we always have a party celebrating this date and this is so cool! Maybe I'll post some pictures from the party on my Instagram (follow me if you don't want to lose). Anyway, the look of today is pretty basic: black pants, black cropped and heavy boots. The kind of clothes I wear when I want something more dark and simple at the same time.
Anyway, I hope you enjoyed and Happy Halloween!!

You Might Also Like

8 comentários

  1. This outfit is perfect.. I love it! And I love the photos and the old VW Bug in the background. So awesome! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you!! I know, I love old cars too haha <33

      Delete
  2. Oi Lu,
    Amei o look, mas caramba, que bota mais linda!
    Apaixonada, amando, louca por ela! Como faço? hahaha
    Beijo,

    Blog Marcella Beato

    ReplyDelete
    Replies
    1. Obrigadaa Marcella! Eu sei, essa bota é linda, não é? hahaha
      Infelizmente ela não esta mais à venda no site da Melissa, mas deve ter em um outro site :))

      Delete
  3. Casa comigo mulher ? Linda Linda demais

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana, sua lindaaa! Caso sim huehuehuehue <33

      Delete