Taking a Break

Eu sei que o blog tá parado já faz tempo, mas a verdade é que a minha vida esta uma loucura agora! O aniversário do blog esta chegando e ...

Eu sei que o blog tá parado já faz tempo, mas a verdade é que a minha vida esta uma loucura agora! O aniversário do blog esta chegando e eu ainda não preparei nada de especial (e muito provavelmente não vou preparar). Parece que esta tudo dando errado agora e eu estou realmente atordoada! Eu peço desculpas mas, quase certamente, o blog irá ficar parado por algum tempo, até tudo se acalmar e as coisas voltarem ao normal. 
Até breve!

~

I know the blog are stopped a long time ago, but the truth is that my life is crazy now! The blog's birthday is coming and I have not prepared anything special (and very probably will not prepare). It seems that it's all going wrong now and I'm really stunned! I apologize but, almost certainly, the blog will stand still for a while, until all calm down and things return to normal.
See you soon!

You Might Also Like

2 comentários

  1. I totally understand needing to take a break! I am sort of in the same situation. Keeping up with a blog is difficult! I'll miss your posts.. but I hope you come back again when things are settled. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. It is really hard! But I promise I will soon return with many posts! Thanks for the support! <33

      Delete