Almost Summertime








 Blouse - vintage 
Skirt - Damyller 
Shoes - Melissa 


Um dos melhores looks que usei até hoje! Eu adoro a sua vibe de verão, com essa blusa vintage e essa linda flatform da Melissa, a Hotness. Eu diria que foi amor a primeira vista quando vi essa flatform. Nunca achei um calçado tão lindo e tão confortável ao mesmo tempo. Essa blusa vintage é uma das minhas peças de roupa favoritas, e já fazia um bom tempo que eu não usa ela. Ao emparelhar tudo com a saia eu obtive um look de verão perfeito! Mesmo que ainda seja primavera, o clima aqui está realmente quente, e isso faz com que já pareça ser verão.
Mas enfim, eu acredito que vocês notaram que eu mudei o template do blog! Eu adorei esse novo template no blog e, muito provavelmente, irei continuar com esse por um bom tempo. O que vocês acharam? Espero que tenham uma ótima semana!

---

One of the best outfits I used so far! I love your summer vibe with this vintage blouse and this beautiful flatform of Melissa, the Hotness. I'd say it was love at first sight when I saw this flatform. I never found a shoe so beautiful and so comfortable at the same time. This vintage blouse is one of my favorite pieces of clothing, and it had been a long time since I didn't use it. By pairing it with the skirt I got a perfect summer look! Even though it is spring, the weather here is really hot, and this causes already seems to be summer.
But anyway, I believe you have noticed that I changed the blog template! I loved this new template in the blog and, most likely, will continue with this for a long time. What do you think? I hope you have a great week!

You Might Also Like

2 comentários

  1. This is a beautiful outfit! It is so 90's summer and I love those shoes. Perfect my dear. Just perfect. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwn, thank u so much!! You're the coolest! <33333

      Delete