Can't Stop It











Blouse - old, from Renner 
Creepers - AliExpress 


Eu realmente gosto de abrir o guarda-roupa e encontrar roupas antigas e perceber que eu ainda posso usá-las em um look hoje em dia. Essa blusa é uma delas. Achei ela ''no fundo'' do guarda-roupa e pensei ''nossa, eu poderia usar essa blusa em look''. Isso é realmente demais, você não tem ideia.
Mas enfim, o look de hoje é aquele ''all black'', e eu confesso que é o tipo de roupa que realmente gosto de usar! Preto é a minha cor favorita, quando se trata de roupa. Você pode conseguir desde um look gótico até um minimalista, com roupas pretas.
De qualquer maneira, eu estou pensando em fazer um vídeo ''Get Ready With Me'', o que vocês acham? E o que vocês acharam do look? Eu adoraria saber!

---

I really like to open the closet and find old clothes and realize that I can still use them in a outfit today. This blouse is one of them. I found this blouse ''in the deep'' of closet and thought ''wow, I could use this blouse on a outfit''. This is really cool, you have no idea.
Anyhow, the outfit of today is all black and I confess that is the kind of clothes that actually like to use! Black is my favorite color, when it comes to clothes. You can get from a gothic to a minimalist look with black clothes.
Anyway, I'm thinking of making a GRWM video, what do you think? And what do you think of the look? I'd love to know!

You Might Also Like

8 comentários

  1. I love how comfy this look is yet also so chic and sophisticated at the same time.. so cool! I would love if you made a GRWM video.. I love your videos! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youuu <33 ! I'm so glad to know that you love my videos, this is so motivating <3

      Delete
  2. Oi Luciana,
    Como você é uma gracinha! Consegue deixar esse lugar das fotos super legal, com um ar misterioso, sei lá. Tô encantada!
    Faça o vídeo sim, eu pelo menos adoro esse tipo de vídeo. ♥
    Beijo,

    Blog Marcella Beato

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi Marcella! Que bom que gostou das fotos <33
      Vou fazer o vídeo sim ;))

      Delete
  3. Wow! I'm in love with this blouse so simple so chic
    Please check my last post if you want
    xoxo+www.welovefur.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I know, that blouse is everything!! Surely I will check! (:

      Delete