Flowers Everywhere.









Tee - Damyller 
Jeans - old 
Shoes - Melissa 
Watch - Triton 

Como vocês podem perceber, eu estou amando essa flatform da Melissa. Confesso que estou usando ela toda hora. Ela é super confortável e muito versátil. Você pode usa-la com uma saia e uma blusa de renda para algo mais romântico e despojado ou até mesmo com um jeans rasgado e um camiseta, como o look de hoje, para algo mais casual. Além disso, eu adoro o contraste que esse relógio causa no look. Com ele qualquer look casual fica mais divertido. 
De qualquer maneira, daqui alguns dias eu irei postar algo um tanto diferente. Algumas fotos de um passeio que fiz alguns dias atrás. Fiquem atentos e espero que tenham uma ótima semana!!

---

As you can see, I'm loving this Melissa flatform. I confess that I am using it all the time. It is super comfortable and very versatile. You can use it with a skirt and a lace blouse for something more romantic and stripped or even with a ripped jeans and a tee, as the look of today, to something more casual. Also, I love the contrast that this watch cause on the look. With it any casual look is more fun.
Anyway, in a few days I will post something somewhat different. Some photos of a stroll I made a few days ago. Stay tuned and I hope you have a great week!!

You Might Also Like

2 comentários

  1. What an adorable top! And I totally understand why you love those shoes so much.. they are so cute and look super comfortable! Beautiful pictures, as always. <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much sweetie! You make my day! <3333

      Delete