Get Ready With Me | Video


Alguns dias atrás eu mencionei em um post que eu estava pensando em fazer um vídeo ''Get Ready With Me''. Decidi fazer o vídeo, e hoje ele vai ao ar! Esse é o meu primeiro GRWM, então, confesso que, estou um pouco nervosa hahaha. Mas enfim, apesar disso, a maquiagem que eu faço no vídeo eu vi em um site e pensei que realmente deveria tentá-la. E o resultado foi muito bom. Eu realmente gostei dessa maquiagem e como ela ficou ''boa em mim'' haha. O look completo é para um dia de verão (mesmo que, no dia em que eu gravei o vídeo, o céu estava cinzento, porém fazia um calor enorme). Enfim, eu espero que gostem do vídeo, e não se esqueçam de se inscrever no canal do Youtube do blog para não perder nenhum vídeo! Agora é só apertar o play!

---

A few days ago I mentioned in a post I was thinking of making a Get Ready With Me video. I decided to make the video, and today it airs! This is my first GRWM, then, I confess that I'm a little nervous hahaha. Anyway, despite this, the makeup that I do in the video I saw on a website and thought I really should try it. And the result was very good. I really liked this makeup and how it was ''good in me'' haha. The complete look is for a summer day (even on the day I recorded the video, the sky was gray, but was a huge heat). Anyway, I hope you enjoy the video, and don't forget to sign up for the channel of the blog on Youtube to don't miss any video! Enjoy!


Eu usei/I used:

Natura Primer 
Make B. Flash Illuminator Concealer 
La Roche-Posay Toleriane Teint Compact Foundation 
Avon Eyeshadow 
Eyeliner 
Capricho Pencil Liner 
Natura Eye Highlighter Pencil 
Maybelline Volum' Express The Colossal Waterproof Mascara 
Capricho Blush 
Make B. Lipliner 
Natura Faces Zip Casual Pink 
Renner Suede Overalls 

You Might Also Like

2 comentários

  1. I love this video! You are so good at editing and making your videos look super professional, and you are so gorgeous and your makeup is perfect. Can't wait for you to make more videos! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awnn thank you my dear! You make me sooo happy w your comments! Surely I'll do many more videos! <3333

      Delete