Let It Be.









Blouse - vintage 
Skirt - Renner 
Watch - vintage 


Amando muito esse look, praticamente, vintage!! Adoro achar roupas e acessórios antigos da minha mãe ou meus. A peça de roupa (ou o acessório) vintage sempre da aquele ''algo a mais'' no look. É como se você estivesse contracorrente, entende? Enquanto todos usam roupas novas e, pode-se dizer, que estão ''na moda'', você usa roupas antigas que sempre têm aquela história e que, na minha opinião, fazem você ser diferente dos demais! Não que eu não goste de roupas novas, é só que eu tenho um grande apreço por roupas vintage!
Mas e vocês, preferem roupas novas ou antigas? Espero que tenham uma semana adorável <3

---

Really loving this look practically vintage!! I love finding old clothes and accessories from my mom or my. The piece of clothing (or accessory) vintage always give that ''something extra'' in look. It's like you're against the flow, you know? While all wear new clothes and, one might say, that they are ''in vogue'', you use old clothes that always have that story and that, in my opinion, make you be different from the others! Not that I don't like new clothes, it's just that I have a great appreciation for vintage clothes!
But what you prefer? New or old clothes? I hope you have a lovely week <3

You Might Also Like

2 comentários

  1. I absolutely LOVE this outfit. It is a perfect combination with the creepers!! I love that it is almost all vintage.. so beautiful. I adore vintage clothes. They are my favorite. Perfect post Lu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank youu Su! Creepers and vintage clothes are the best combination! <33

      Delete