Still Got Hope










Blouse - Hering 
Shorts - old 
Glasses - Chilli Beans 


Roupas e calçados azuis são a minha fraqueza. Eu amo como roupas ou calçados nessa cor sempre ficam bons com preto, borgonha, branco ou, até mesmo, um nude. Principalmente o azul mais escuro. Como a blusa que estou usando no look de hoje. Eu emparelhei ela com um shorts preto e creepers para manter o look casual e simples, mas ótimo para dias quentes. Acredito que perceberam que estou usando o cabelo preso. Quase sempre, eu uso o cabelo normal e liso (como ele é), porém, agora, confesso que estou tentando ser mais criativa e estou pensando em começar a usar novos penteados. Eu acho isso muito legal para mudar um pouco e ''fugir'' do habitual.
Enfim, espero que tenham gostado do look! Até mais!!

---

Blue clothes and blue shoes are my weakness. I love how clothes or shoes of this color always look good with black, burgundy, white or even a nude. Especially darker blue. As the blouse I'm wearing in today's look. I matched it with a black shorts and creepers to keep the look casual and simple, but great for warm days. I think you realized that I'm using the hair tied. Often, I use the normal and straight hair (as it is), but now I confess I'm trying to be more creative and I'm thinking about starting to use new hairstyles. I think it's pretty cool for a change and to ''escape'' of the usual.
Anyway, I hope you enjoyed the look! See you!!

You Might Also Like

4 comentários

  1. Loving this look Lu. You are so cool and classic! And I love your hair! I wish I could be more creative with mine, too. You are so inspiring!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Su! You're so inspiring too! <33

      Delete
  2. wow amazing inspiration with outstanding color. its such a great update!
    ultimofashions.com

    ReplyDelete