Sunny Day

















Algumas fotos de um passeio que eu fiz alguns dias atrás. Eu achei que seria legal compartilhar umas fotos com vocês. No dia em que eu fui a esse parque, o sol brilhava no céu e eu estava realmente feliz. É realmente muito legal ir a lugares assim, tirar fotos, entrar em contato com a natureza mesmo que seja por algumas horas. Após uma semana agitada e cansativa, ir a um lugar assim é muito legal e renovador!
Eu acredito que o legal do verão é isso, sair de casa, ir a parques, sair para fora e tirar algumas fotos...
Vocês gostam da primavera e/ou verão? O que fazem para se divertir em um dia de sol? Eu adoraria saber!

---

Some photos of a stroll I made a few days ago. I thought it would be cool share some pictures with you. The day I went to this park, the sun was shining in the sky and I was really happy. It's really cool go to places like this, take pictures, get in touch with nature even for a few hours. After a busy and tired week, go to a place like this is very cool and invigorating!
I believe that the cool of summer is it, leaving home, going to parks, go outside and take some pictures...
Do you like spring and/or summer? What do you do for fun on a sunny day? I'd love to know!

You Might Also Like

2 comentários

  1. This post is so lovely! I have to admit I am also a sucker for Spring and Summer days! I love going to the ocean or going on a long bike ride, or just laying out on the grass under a tree. These photos are so beautiful! And so are you! <33

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's so nice to know that! Spring and Summer days are my favorite when it comes to leaving home! So glad you liked <33

      Delete