Break Down This Pattern.








Tee - Crânio 
Shoes - Melissa 
Beanie - old 


Como o Natal é daqui a dois dias, eu já posso dizer ''Feliz Natal para todos vocês''! Bom, o look de hoje é extremamente casual, como vocês podem ver. É um daqueles looks que você usa quando quer ficar confortável o dia todo. Usei a minha flatform da Melissa que eu amo junto com uma legging preta e uma camiseta branca para dar um destaque. Eu acredito que vocês notaram que eu estou totalmente sem maquiagem no look de hoje. Eu sei que a maquiagem deixa tudo melhor, o look, a aparência etc. Mas é legal estar ''com a cara lavada'' de vez em quando. Eu acho que antes de usar maquiagem você tem que se amar do jeito que é. Gostar do seu rosto, apesar das imperfeições. Esse é um padrão que, na minha opinião, deve ser quebrado. Eu quero dizer, usar maquiagem o tempo todo, estar sempre ''se mascarando''. O que vocês acham disso? Acham que a maquiagem é algo essencial ou não?
De qualquer forma, eu estou indo para outra cidade agora mesmo! Estou realmente feliz e, já vou dizendo, preparem-se pois muitas fotos da viagem estão por vir haha!

---

As Christmas is in two days, I can already say 'Merry Christmas to all of you!'. Well, the outfit of today is very casual, as you can see. It's one of those outfits that you wear when you want to be comfy all day. I used my flatform from Melissa that I love along with a black leggings and a white tee to give a highlight. I believe you have noticed that I'm totally without makeup in today's outfit. I know that makeup makes everything better, the outfit, the appearance and so on. But it's cool to be ''with a straight face'' from time to time. I think before you use makeup you have to love yourself the way you are. Love your face, despite the imperfections. This is a pattern that, in my opinion, must be broken. I mean, use makeup all the time, always ''masquerading'' yourself. What do you think of this? You think the makeup is something essential or not?
Anyway, I'm going to another city right now! I'm really happy and, I'll say, get ready because lots of pictures of the trip to come haha!

You Might Also Like

4 comentários

  1. Loving this look darling! I agree that we all need to be better about embracing ourselves without makeup.. but it's so difficult sometimes (especially with my frustrating skin in this winter weather over here haha!) what can i say? i love makeup.. i view it as an art.. but your skin is so flawless without any makeup. :) can't wait to see your travel photos! <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. OMG Su, you really are a love! It's so good to know your opinion about it! In fact, I also LOVE makeup, what I meant is that before using any makeup you should love yourself and feel confident the way you are even if, as you said, this is something difficult! Soon, there will be a lot of pictures of the trip! <33

      Delete
  2. Cute outfit Lu!, i love that tee!! ❤

    ReplyDelete