It's So Easy













Tee - old 
Shorts - Renner 
Shoes - Melissa 

Um look que usei quando ainda estava com o cabelo loiro. Era um dia quente, então usei um dos meus combos clássicos: shorts jeans, camiseta, óculos e a minha bota bordô para não deixar o look muito monótono. Eu realmente gosto de shorts de cintura alta (eles são tão confortáveis e estilosos ao mesmo tempo) e quando eu vi esse que estou usando no look de hoje em uma das minhas lojas favoritas eu não consegui acreditar! Acredite, aqui é realmente difícil de encontrar shorts de cintura alta. Mas enfim, eu estou amando esse shorts! Principalmente porque a cor dele fica ótima com bordô (uma das minhas cores favoritas).
De qualquer forma, o Natal está logo aí, não é? Eu não consigo acreditar que o ano já está acabando! Estou pensando em fazer um post diferente para está data tão importante! O que vocês acham? Eu gostaria muito de saber! <3

---

An outfit that I wore when I was still with blond hair. It was a hot day, so I used one of my classic combos: denim shorts, tee, sunglasses and my burgundy boots to not let the outfit too monotonous. I really like high-waisted shorts (they are so comfortable and stylish at the same time) and when I saw this one that I'm using on today's outfit at one of my favorite stores I could not believe it! Believe me, is really hard to find high-waisted shorts here. But anyway, I'm loving this shorts! Mainly because his color looks great with burgundy (one of my favorite colors).
Anyways, Christmas is almost here, right? I can't believe that the year is almost over! I plan on making a different post to this date so important! What do you think? I would love to know! <3

You Might Also Like

2 comentários

  1. Absolutely one of my favorite looks of your's, Lu! You know I love a good band tee. ;) You look SO cool. <333

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much my dear! Who doesn't love a good band tee? hahaha
      You're the best! <33

      Delete